مدیریت برند

۲ هفته قبل در همایش مدیریت برند و استراتژی در مشهد شرکت کردم . جنبه های مختلف مدیریت و ارتقاء برند بحث شد که خلاصه ای از این مطالب را ذکر می کنم :

– برند یعنی تصویر ذهنی نزد مشتریان

– برند یعنی تجربه مشتریان

– چه کسی برند را می سازد : کسی که حرفش با عملش یکی است و ساحت نظر تا عمل را بصورت تام می پیماید یا کسی که عالم عامل عاشق است .

– برای مدیریت و ارتقاء برند “ارزش بنیادین سازمان ” خود را بشناسید .

– برند یعنی مشهور مقبول و داشتن سهم ذهنی و سهم قلبی نزد مشتریان

به دوستاتون بگین
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *