مدیریت برند
۲ هفته قبل در همایش مدیریت برند و استراتژی در مشهد شرکت کردم . جنبه های مختلف مدیریت و ارتقاء برند بحث شد که خلاصه ای از این مطالب را ذکر می کنم :
– برند یعنی تصویر ذهنی نزد مشتریان
– برند یعنی تجربه مشتریان
– چه کسی برند را می سازد : کسی که حرفش با عملش یکی است و ساحت نظر تا عمل را بصورت تام می پیماید یا کسی که عالم عامل عاشق است .
– برای مدیریت و ارتقاء برند “ارزش بنیادین سازمان ” خود را بشناسید .
– برند یعنی مشهور مقبول و داشتن سهم ذهنی و سهم قلبی نزد مشتریان
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.